آرشیو اسفند ماه 1400

در سايت ايسمينار مي توانيد اطلاعات مفيدي در خصوص وبينار و ... كسب كنيد.

رعایت ۱۷ تمپلیت که در برنامه‌ریزی چراغ راه ماست-2

گاهی ممکن است در برنامه‌ریزی خود با مشکلاتی مواجهه شویم، برای مثال ممکن است در پیش‌بینی محدودیت‌ها اشتباه کرده و یا اصلاً برخی محدودیت‌ها را پیش‌بینی نکرده باشیم. همچنین ممکن است برنامه ریزی ما بیش‌ازاندازه خشک و غیر منعطف باشد. لازم است با برخی تغییرات برنامه را تغییر دهیم و درصورتی‌که هیچ جای انعطافی برای آن باقی نگذاریم پیش برد برنامه امکان‌پذیر نمی‌باشد.
برای خواندن ادامه این مطلب کافیست اینجا کلیک کنید.
راه اندازی کسب و کار با کمک ایسمینار
برای کسب اطلاعات در خصوص راه موفقیت، سایت وبینار و ... ایسمینار بهترین گزینه است.

مزیت‌های مهم پروژه چابک

یکی از مزیت‌های مهم پروژه چابک توانایی در حل مسائلی است که در طول پروژه به وجود می‌آید. در حین انجام کار از اعضای تیم خواسته می‌شود به‌طور مداوم زمان و هزینه را بررسی کنند. البته در برخی سازمان‌ها همچنان از مدیر پروژه به‌عنوان هماهنگ‌کننده و مسئول پروژه استفاده می‌شود.
بهترین معیار سنجش موفقیت یک پروژه میزان قابل‌استفاده بودن و تداوم محصول نهایی ست. همچنین بهبود نرم‌افزاری و طراحی به پیشرفت پروژه کمک می‌کند.
برای خواندن ادامه این مطلب کافیست اینجا کلیک کنید.


به دنبال آموزش بورس هستید؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری وبینار آنلاین، آموزش آنلاین و ... ما به شما سایت ایسمینار را پیشنهاد می کنیم.

بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران

بهترین کارگزاری بورس از نظر کاربران
در زیر لیست کارگزاری های بورس که از نظر کاربران جز بهترین ها می باشد تهیه شده است
کارگزاری آگاه
کارگزاری مفید
کارگزاری بانک صادرات
کارگزاری پارسیان
کارگزاری بانک ملت
کارگزاری حافظ
کارگزاری تدبیرگران فردا
کارگزاری تأمین سرمایه نوین
کارگزاری نهایت نگر
کارگزاری بانک پاسارگاد
کارگزاری مبین سرمایه
کارگزاری بهمن
کارگزاری فارابی
کارگزاری نو اندیشان بازار سرمایه
کارگزاری دنیای خبره
به دنبال آموزش ارز دیجیتال هستید؟
ما به شما سایت ایسمینار را در این خصوص و سایر موارد مانند برگزاری کلاس آنلاین، آموزش آنلاین و ... پیشنهاد می کنیم.

هک رشد چیست؟

هک رشد چیست؟
هک رشد یا Growth hacking از سال ۲۰۱۰ در پی نیاز استارتاپ‌ها به معرفی محصولات و خدمات به کاربران شکل گرفت؛ اما این همه ماجرا نیست، شان الیس هک رشد را پایه‌گذاری کرد، چون نمی‌توانست کسی را پیدا کند که جانشین خودش در استارتاپ‌ها شود. کار شان الیس جذب مشتریان زیاد برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های مختلف بود. همانطور که می‌دانید، جذب مشتری برای استارتاپ و معرفی آن به جامعه مصرف مهم‌ترین عامل در بقای آن محسوب می‌شود.
استارتاپ‌ها به دلیل ماهیت خود نیاز دارند که مشتریان بیشتری را از طریق روش‌های تحلیلی ارزان، سریع، خلاقانه و نوآورانه جذب کنند؛ اینجاست که هکر رشد به کمک آن‌ها می‌آید. هک رشد در واقع استفاده از روش‌های معمول و غیرمعمول بازاریابی و جذب مشتری در زمان کوتاه با کارایی بیشتر و هزینه کمتر است.
روش‌هایی که برای جذب مشتری توسط هکر رشد انجام می‌شود را استراتژی هک رشد می‌گویند. تکنیک‌های هک رشد در طول سال‌های اخیر ایجاد و توسط استارتاپ‌های مختلفی به کار گرفته شده‌اند.
درباره سیگنال ارز دیجیتال چه می دانید؟
برای کسب اطلاعات در این خصوص یا سایر موارد مانند برگزاری کلاس آنلاین، آموزش فروش و ... تنها کافیست وارد سایت ایسمینار شوید.

زبان بدن (Body language) چیست؟ ۱۴ ترفند حرفه‌ای زبان بدن

زبان بدن (Body language) چیست؟ ۱۴ ترفند حرفه‌ای زبان بدن
زبان بدن یا ارتباط غیرکلامی یکی از شیوه‌های مؤثر برقراری ارتباط بین افراد است که بدون نیاز به ردوبدل شدن کلام، معنی و پیامی را انتقال می‌دهد. کاربرد زبان بدن در بیشتر مواقع به‌صورت ناآگاهانه و غیرارادی صورت می‌گیرد اما با آشنایی بیشتر و کاربرد تکنیک‌های زبان بدن می‌توان از این شیوه ارتباطی برای تأثیرگذاری بیشتر و موفقیت در زمینه‌های مختلف شغلی، تحصیلی و خانوادگی استفاده کرد.
زبان بدن مجموع حرکات دست‌ها و پا، حالات مختلف چهره و ژست‌های نشستن و ایستادن است. این حرکات می‌توانند نشان‌دهنده اعتمادبه‌نفس، راحتی، صداقت، استرس، خجالت، خشم و … باشد. زبان بدن بین تمام انسان‌ها مشترک است البته نمی‌توان از تأثیر فرهنگ‌های مختلف بر آن غافل شد و در برخی فرهنگ‌ها برخی حرکات معنای خاصی را می‌رساند که ممکن است در فرهنگ دیگر معنای متفاوتی داشته باشد؛
اما کلیت زبان بدن بین همه افراد مشترک است. برای مثال نگاه سرشار از عشق و لبخند در همه‌جای دنیا به معنای ابراز محبت است. همچنین افراد ناشنوا، کودکان نوپا که هنوز زبان باز نکرده‌اند، زبان بدن را درک می‌کنند و به هنگام اخم والدین متوجه می‌شوند که اوضاع خیلی خوب پیش نمی‌رود یا زبان بدن عصبانیت در همه‌جا صورتی برافروخته و مشت‌های گره‌کرده است.
استفاده از زبان بدن نیازی به آموختن ندارد و به‌صورت غریزی در افراد وجود دارد هرچند که تحلیل زبان بدن دیگران تکنیک است و به نوعی رفتارشناسی بحساب می آید و نیاز به آموختن دارد و درواقع رنگی آگاهانه بخشیدن به آن می‌تواند زبان بدن را از عملی غریزی به یک ابزار جهت تأثیرگذاری بیشتر تبدیل کند. همچنین با تفسیر زبان بدن، پیام حقیقی و منظور اصلی مخاطب خود را با احتمال سوءتفاهم کمتری درک خواهیم کرد. در این مقاله پس از توضیح زبان بدن برخی از تکنیکهای زبان بدن چون، دست به سینه نشستن، چگونگی ایستادن، حرکت دست و … را به شما ارائه خواهیم کرد. در ادامه در صورتی که علاقمند به بحث رفتارشناسی می باشید پیشنهاد میکنیم مقاله ” آموزش disc رفتارشناسی ” را مطالعه نمایید.
زبان بدن یک پل ارتباطی
تکنیک‌های زبان بدن و نکاتی که باید بدانیم
ایا می دانید سیگنال بورس چیست؟
برای کسب اطلاعات در این خصوص یا وبینار بازاریابی محتوا، آموزش تبلیغات و ... کافیست سری به سایت ایسمینار بزنید.

هزینه راه اندازی استارت آپ

هزینه راه اندازی استارت آپ
برای تخمین هزینه راه اندازی استارت آپ باید درک درستی از سازوکار پروژه و شرکت خود داشته باشید. بسته به نوع تجارت و کاری که قرار است راه‌اندازی کنید، یقیناً هزینه اولیه متفاوت خواهد بود. هزینه‌هایی که برای راه‌اندازی استارتاپ با آن مواجه خواهید شد به شرح زیر است:
مراحل اولیه قبل از جذب سرمایه‌گذار و هم‌تیمی که شامل هزینه مشاوره، ساخت نمونه اولیه، هزینه‌های بررسی و پژوهش در مورد ایده است.
هزینه‌های جذب سرمایه‌گذار شامل دعوت افراد و گروه‌های سرمایه‌گذار، برگزاری جلسه و پذیرایی است.
انتخاب محل کار و هزینه‌های ثبت از جمله هزینه راه اندازی استارت آپ است. این محل نیاز نیست که محل دائمی شرکت باشد می‌توانید با یک اتاق شروع کرده و آن را گسترش دهید. همچنین می‌توانید از خدمات شتاب‌دهنده‌های استارتاپی نیز برای استقرار در یک مکان استفاده کنید.
مبلغی را به عنوان هزینه‌های پیش‌بینی نشده نیز باید در نظر بگیرید.
پس از جذب سرمایه‌گذار و هم بنیان‌گذار می‌توانید از سرمایه‌های مالی آن‌ها برای ادامه کار بر اساس بخش مالی که در بیزنس پلن به آن اشاره شده است، شامل هزینه های جاری ، انواع تبلیغات مانند تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید.

به دنبال آموزش دیجیتال مارکتینگ هستید؟
برای کسب اطلاعات در خصوص آموزش تبلیغات یا روند توسعه استارتاپ و ... کافیست سری به سایت پیدایش بزنید تا کسب و کارتان رونق پیدا کند.

گام اول: هدف‌گذاری – Naming the purpose of the business

۶ گام اصلی نوشتن بوم کسب و کار
گام اول: هدف‌گذاری – Naming the purpose of the business
بدون هدف مشخص، چگونه می‌دانیم یک کسب و کار خوب است یا نه؟ در بوم کسب و کار باید جواب این سؤال را شما به عنوان ایده پرداز یا صاحب کسب و کار بدهد. فرقی هم نمی‌کند که هدف اولیه شما چه چیزی است.
نوشتن بوم کسب و کاراین هدف می‌تواند: کسب درآمد در خانه، جلوگیری از تخریب جنگل، بهبود ثبات مالی، تأمین معیشت پایدار برای جوانان آسیب‌پذیر و هر آنچه شما در کسب و کار خود به آن باور دارید. نکته مهم در هدف‌گذاری این است که حالا ما معیارهایی برای ارزیابی ایده‌های خود داریم و با الهام از آن‌ها می‌توانیم راه‌های خلاقانه‌ای برای رسیدن به این هدف پیدا کنیم.

به دنبال آموزش سرمایه گذاری هستید؟
در این خصوص و سایر موارد مانند برگزاری کلاس آنلاین، آموزش آنلاین و ... کافیست وارد سایت ایسمینار شوید.