میکروفون

در سايت ايسمينار مي توانيد اطلاعات مفيدي در خصوص وبينار و ... كسب كنيد.

میکروفون

میکروفون و هدست
شاید به نظرتان داشتن میکروفون خیلی ضروری نباشد اما اگر کیفیت صدا به هنگام برگزاری وبینار، برای‌تان مهم است حتما از یک میکروفون و حتی هندزفری استفاده کنید تا صدای شما بهتر به شرکت‌کنندگان منتقل شود. اگر وبکم‌تان دارای میکروفون بود می‌توانید از این گزینه چشم‌پوشی کنید.
داشتن هدست از ضروریات نیست و شاید اسپیکر لپ‌تاپ یا رایانه بتواند نیاز شما را برطرف کند اما توجه داشته باشید که با داشتن هدست، آنچه دیگران می‌پرسند و می‌گویند را بهتر می‌شنوید و می‌توانید پاسخ بهتری به آنها بدهید. اگر از هندزفری استفاده کنید، دیگر میکروفون و هدست ضرورت ندارند.
روند توسعه استارتاپ های نوپا و تازه تاسیس شده با کمک ایسمینار
به دنبال یک مشاوره کنکور حرفه ای هستید؟
درباره وبینار  مهارت های فردی چه می دانید؟
منبع این مطلب

میکروفون

راهنمای خرید میکروفون

معمولا میکروفون ها گران قیمت هستند و به همین دلیل لازم است قبل از خرید همه میکروفون ها را بررسی کرده تا از بین آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. ما در این مقاله شما را در این باره راهنمایی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. نکات خرید میکروفون

میکروفون ها در بسیاری از مکان ها و برای مشاغل مختلف استفاده می شوند. از طرفی تعداد میکروفون هایی که در بازار عرضه می شوند بسیار زیاد است، بنابراین لازم است میکروفونی متناسب با هدف تان انتخاب کنید. آموزش آواز

دانستن این که یک میکروفون باید چه ویژگی هایی داشته باشد و چطور می توان بهترین گزینه را خریداری کرد، همیشه آسان نیست. بسته به شرایط مختلف، کاربرد میکروفون هم می تواند متفاوت باشد.

به همین دلیل به این که چه چیزی لازم دارید و آیا مشخصات میکروفون های مختلف با نیازتان تطابق دارد، دقت کنید. با این اوصاف فهمیدن اینکه چطور برای هر منظور بهترین میکروفون را بخرید، غیرممکن نیست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.